Következő edzőmérkőzés:

 

 

Mezőkövesd Zsóry FC

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Látogatók:

 online felhasználó van az oldalon.


 Eddigi látogatók:

 látogató számláló

 

Címkék:

1.nap (2) 10.nap (1) 11.nap (1) 12.nap (1) 13.nap (1) 2.nap (2) 3.nap (2) 4.nap (2) 5.nap (2) 6.nap (2) 7.nap (2) 8.nap (2) 9.nap (1) Ajka (1) átlagos (3) bemutatkozás (1) Budapest (1) busz (2) érkezés (5) erő (2) indulás (2) kezdés (1) meccsnap (7) menetrend (1) mérkőzés (1) nb2 (1) pihenés (6) regenerálás (4) sérültek (1) stáb (1) Tóth László (1) utazás (4) vízilabda (1) wellness (2) Címkefelhő

Facebook oldal

Regenerálás

2014.07.17. 20:42 mezokovesdzsory

A délelőtt folyamán átmozgató edzésre került sor, hogy a csapat kipihenje az elmúlt napok fáradalmait. 

Az edzésen kis cica, bemelegítés, után koordinációs létra használat és törzserősítés volt.

Közös ebéd, majd csendes pihenő következett. A délután folyamán kötelező fürdés volt a program, valamint gyúráson vettünk részt.

Kihasználtuk a hotel adta lehetőségeket: szauna, gőzkabin, merülő medence, jakuzzi… Minden adva van a regenerálódáshoz!

Továbbra is minden rendben zajlik, napról napra erősödik a csapatkohézió, s ez pozitívan hat "ránk", a játékosok teljesítményére.

 

Az új játékosok jól beilleszkedtek, köztük Szeles Tamás is, ő lesz a mai riportalanyunk.

Szeles Tamás vagyok, 1993.12.07.-én születtem Salgótarjánban. 12 éves koromig éltem szüleimmel aztán elkerültem Szombathelyre és ott éltem 7 évig. Az SBTC-ben nevelkedtem, utána a Szombathely következett (7 év), utána visszamentem 1 évre az SBTC-be, most pedig Mezőkövesd! Nagyon jól érzem magam Kövesden, örülnék, ha visszakerülne a csapat az NB1-be és ezzel az edzői stábbal pedig elérhetőek ezek a célok. Tóth Lászlóval korábban is dolgoztam együtt, minden elismerésem a mesternek és a többieknek. A matyó kultúra, hát mit is mondhatnék mint hogy remek hagyománynak örvend.

 

Szólj hozzá!

Címkék: wellness regenerálás 4.nap

A bejegyzés trackback címe:

https://mezokovesdzsory.blog.hu/api/trackback/id/tr836517669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása